- Min nya låt "Den Frusna Soldaten"

Ni blir dom första att få höra min nya rap låt "Den frusna soldaten".
Kvalitén är kass och ljudet är inte heller det bästa, men fokusera på texten,
och ge gärna bra som dålig kritik, det skulle uppskattas!
Hoppas på att få spela in denna och lite andra låtar i en studio inom en snar framtid.
Tills dess får detta funka.
Camen hänger inte med för fem öre så det ser helt fuckat ut i "videon", men de enda ni behöver bry er om
är som sagt låttexten. Hoppas de ska gillas.


Kommentarer
Alva

Asså du låter som hon Sofijah när du rappar.. Är det verkligen du som har gjort den?

2011-06-19 @ 13:07:05
Marika

Hej Alva!

Ja det är jag som har skrivit och spelat in låten.

DU hittar fler av mina låtar på min youtube användare. "Marikoos". Söker du på "Marikoos" på youtube kommer några av mina andra låtar upp. Och jag låter inte som sofijah. Sök på det namnet så kommer min tidigare låt "Det här är terapi" upp längst upp i listan.

Hoppas du gillar musiken!

MVH Marika

2011-06-19 @ 16:36:15
URL: http://psykochey.blogg.se/
Tanya

Skit bra älskling! Du vet vart du har mig om du behöver mig, älskar dig!

2011-06-27 @ 00:25:46
Marika: till Tanya

Taack baby! :) Ja det vet jag hjärtat, och jag är så glad att jag har dig! Love you!

2011-07-08 @ 14:06:01
URL: http://psykochey.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0