- Godmorgon!

Godmorgon alla finisar!
Idag är jag på jätte bra humör!
Har precis kommit hem från Skäve. Gav hästarna mat och ställde ut dom i hagen.
Sen har jag sprungit med hinkar med vatten, dunkar med vatten på skottkärran osv
så dom jäklarna skulle ha ordentligt med vatten nu när det är varmt ute. :)
Skulle egentligen träffat bästis idag, men hon har gjort illa sig så hon kunde inte ses idag :(
Så de sög ju. Men huvudsaken är att hon får vila så hon kan bli bättre, så hon kan leka med mig
någon dag snart! :D
Och Andreas ska ha sin första dag på jobbet idag, Lycka till gubben! 
Det kommer gå superbra!

Och juste, jag fotade ju häromdan, har inte haft orken att slänga in bilderna så
tänkte ta mig tid till det nu :) Så här har ni bilderna;
Hästarna i en av deras "sommar" hagar. (sommarbete)
Fritte
Zebulon
Haha, Fritte kliar mulen mot stenen :3
Fritte å matte :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0