- Back in Uppsala!

I tprsdags efter jobbet åkte jag till Östhammar med calle, pontus och payman (Nu även kallad klippan, haha!).
Var där tills idag. Har haft det hur awesome som helst! Lekar, god mat, spelat kort, fotboll, ärsling, metat,
haft vattenkrig med calle, fillmkväll, kubb, bakispromenad och mycket mycket mer! :)
I östhammar var även massa av pontus släkt. Och alla var superhärliga!
Har inte skrattat så här mycket på länge. Är dock helt slutkörd, det har varit sena kvällar/nätter
och tidiga mornar, då man fick sova på bäddsoffan i vardagsrummet och de flesta
vuxna gick upp väääldigt tidigt. Men det är bara bra, har inte kunnat vända på dygnet iaf! :)
Och idag efter att jag kommit hem träffade jag Eken en stund. Sen frågade Johan om jag
ville följa med till hans mamma och pappa och äta. Så det gjorde jag. Vi åkte bil dit
med hans syster som körde. Jätte trevliga :) Fick dessutom se Mike simma för första gången,
det såg inte klokt ut! Så denna helgen har bjudit på många nya ansikten, skratt och full fart hela tiden.
Har blivit helt sönderbiten av mygg, i lördags räknade jag ihop 42 myggbett; bara på benen! helt sjukt! :o
Jag måste vara väldigt mumsig att suga på... okej, de lät fel hahahaha!
Men ja, ni fattar. Har blivit sjuk också :( inte bra. Förkyld och hostar.
Och imorgon ska man jobba, Sen vecka denna veckan.
Men ska ta ledigt på Fredag, för då ska jag, mamma, johan och mike åka och hämta våran
nya båt, så det blir en kort vecka.  tjohoo!
Och på Lördag ska jag träffa rasmus, efter år och dar! (bokstavligt talat)
Så det kommer bli dunder! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0