- About me.

Jag heter Marika och är en artonårig brutta i mina bästa år som bor i den
gamla å goa staden Uppsala. Jag jopbbar just nu på Beijer Byggmaterial ute
i trähallenmed grabbarna. Där jag just nä är Byggverksfack ansvarig tillsammans med JD.
Det betyder att förutom att hjälpa kunder när dom ska köpa virke, så ska jag hålla ordning
i facken där virket ligger. När jag inte jobbar brukar jag umgås med vänner, skriva/spela in musik,
vara i stallet eller något liknande. Jag är en riktig partyprisse men har lugnat mig lite senaste tiden.
Jag ska troligtvis börja fordonslinjen till hösten då jag hoppade av gymnasiet efter ett år, och jobbade ett år
istället, eftersom jag inte trivdes och hade valt helt fel linje att gå. Men har tankar på att skita i gymnasiet och
plugga på Komvux eller något sen, och fortsätta jobba på Beijer om det är en möjlighet.
Som person är jag oftast väldigt glad och galen av mig.
Jag har en sjuk humor som iaf jag skrattar åt.
Jag har en tendens att få folk att skratta ÅT mig opch inte med mig.
Men det gör inget, jag älskar att bjuda på mig själv ;) haha.
Jag är dessutom jävligt blond, klantig och väldigt oallmänbildad, haha.
Skulle kunna dra hundratals exempel på det, men det får vi ta någon annan gång.
De va lite om mig iaf. Har ni ngn ni undrar över är det bara att fråga på! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0