- 2 Awesome dagar med Mein Lieber!

Var med bästaste bästa vännen Agnes igår och idag.
Hon sov över hos mig ute i Skäve :)

Först åkte vi och hyrde två filmer och köpte cigg.
Vi hyrde filmen "Berättelsen om Secreteriat"
Och en "skräck" film som var fantastiskt o-skräckig av sig.
Hade sett den filmen förut (dock var detta en ny inspelning av den).
Minns inte vad den heter, men det är en galen brunett som håller i en
häcksax på framsidan  av omslaget. Plingar det någon
idé-lampa över huvudena på er ? antagligen inte.
EDIT: Den heter I spit on your grave.

Vi tog en låång skritt runda på Fritte och Zebulon också.
Dö mysigt! Och det är enormus otroligtus hur mycket jag har
skrattat under dom här två dagarna, helt awesome!

Idag har vi också dessutom städat å fixat lite i huset :)
Jag dammsög med värsta dammsugaren och Agnes
Diskade med värsta disksvampen.
Vi behövde aldrig hjälp så vi ringde aldrig polia..
Jajuste, jag gjorde rent glaslockorna till kaminen också.
respeeeekt och vuxenpoäng x2... och en halv!

Får tacka Mein Lieber för två dagar som det bara sprutat awesomeness om!
vi är helt klart bäst; tillsammans! Bästis power Fo'Show! :D haha ♥






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0