- Himlen gråter idag.

En JÄVLA massa faktiskt. Eller så är änglarna riktigt pissnödiga,
eller så är det bara vanliga regnmoln, vem vet ?
Har jobbat idag, från 10 rill 18. Seg dag som fan på jobbet.
Men känslan är alltid lika härlig när man varit där, kriga sig igenom hela dan,
men framförallt dom sista timmarna, och man vet att man gjort
rätt för sig och äntligen får åka hem. De är en grym känsla.
Fick mitt löne-brev, eller vafan de heter idag.
Vart lite snopen. ja tjänar mer om ja jobbar 6 dagar än
om jag jobbar 13 dagar, haha. Bara för att dom drar så jävla
mycket skatt, eller något. Blää. Men kommer iaf få ut några
papp så man ska la inte klaga :) 
Har beställt ny hårförlängning och tandblekning.
Men de behöver jag nt betala försen i augusti.
Måste köpa nytt smink också. Nytrue match minerals foundation
och mascara. De e väll typ det.
Ska dessutom beställa några awesome tröjor från D7 och
vill köpa vita converse, dom e så snygga. :*
Men jag å vita skor e typ = jag å gråa skor, efter någon dag, haha.
Men vafaandå, vill ha!
22.22 . Haha va bara tvungen att skriva't :) klockan är de precis nu.
Exakt en tredjedel av min arbetstid fram till semestern e avklarad.
Känns ju lite sådär jättenajs faktiskt. :)
xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0