zombie

Hey dawgs!
Nu är jag hemma i Uppsala igen. De vart nämligen så att jag å Malin
sladdade iväg till Västerås i fredags. Så har varit där i helgen, dock stack
Malin på Lördagen. Så tidigare ikväll när jag landade med bussen back in town,
så mötte Tanya mig. Sen drog vi in till stora torget eftersom jag skulle ta ut pengar; trodde jag.
Tvär pank på kontot, satan i gatan! Men så kan de gå. Sen väntade vi i tio minuter på
bussen som går hem till mig. (Inte bokstavligt talat.. eller?!)  Haha.
Sen kollade vi på "Jag saknar dig". Filmen altså. En stund iaf, sen skulle jag gå ut
med pucko hunden och då stack Tanya hemåt. :) Kul att träffa henne idag iaf!
Och på bussen till Uppsala fick jag en pratstund med bästaste Johanna som slängde iväg ett samtal, trevligt! :)
Nu sitter jag här och har fett ont i ärslet. (Av att sitta på en hård.. sak..) HAHA dedär lät såå fel.
Men alltså, de är inte en stol, utan ett nattduksbord (STAVNING?!).
Varför jag har den stå här och skärmen å tangentbordet
på kortsidan av skrivbordet är också ett musterium. Antagligen har jag fått en fantastiskt idé
till att göra det som jag inte kan komma ihåg. :D haha, ovanligt ovanligt.
Hittade precis ett chips på golvet. Jag åt upp det. Äckligt va? :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0