Varit ut en sväng på äventyr!

SKÅL PÅ ER GUBBAR! :D haha.
Sitter här, snorig som en snigel och dricker energidricka.
De va ju 2 för 10+ pant på ICA, inget man dissar liksom! haha :D
Jag har varit till affären (ICA som sagt..) och köpte 3 ciggpaket,
varav två var till mamma och Thomas. Aftonbladet och TV bilagan,
men hade visst råkat tagit fel, haha. Och tuggumi och små doftande ljus,
av lukten (tänkte skriva smaken, haha. Men planerar inte att äta dom.. eller?! :D)
Wild berry. Kommer säkert bli skitbra! Tur att Adde mötte mig vid ICA,
är ju så prutt förkyld så han fick vara min näsa när jag skulle välja doftljus, haha.
Så får hoppas att de var ett bra val. :)
Så nu har jag tänt ett av ljusen och väntar på att doften ska sprida sig.
HAHAHAHAHA åh, kan ju misstolka dendär texten.. "vänta på att doften ska sprida sig" liksom.
Låter ju som man kläckt ur sig en riktigt blöt brummande fjärt eller något, hahaha.
Men men. Man får tolkat hur man vill, jag är inte den som e den :) haha.
(men jag looovar att jag menade doften från sluset! ;) haha.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0