Tiden tick-tick-tickar på..

Klockan är 04:33.. WTF?!?! :O
Jag har heelt vänt på dygnet.. Känns inte helt okej faktiskt.
Dessutom funderar jag på att antingen färga håret rött, elr svart igen.
Den rosa färgen har gett upp hoppet, haha. Vad det blir bestämmer jag
nog någon gång under helgen. Det jobbiga med röd färg e ju att den tvättas
ur så fort, iaf dedär megaröda. Typ. Om de är den röda man vill ha så att säga.
Klurigt. Men de får nog bli en avfärgning först. Måste orka pallra mig upp till
gränby centrum någon dag, där lär de ju finnas avfärgnings hårgrej. :)
Har käkat upp en hel ben & jerry's glass idag.
Fettoklump man är :D nom nom nom, haha!
Och nu sitter jag här och är sjukt trött. MEN, jag funderar
på om man skulle dygna. Shit, de är Fredag nu. O.o
Vad fan ska man hitta på förutom att man förhoppningsvis får
leka med älsklings Tanya på söndag?! Bra jävla fråga..
Usch, lägger jag min nu kommer jag antagligen sova länge..
Sov till 17.00 idag liksom, WTF?!?! .___.''
FML.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0