Sjukt trött tjej!

Heej allihopa! :D
Sov sjukt lite inatt, då en fruktansvärd mensvärk höll mig vaken.
Hemska feminima skit grejer. Sen åkte jag med mamma tidigt imorse
och hjälpte henne att fodra hästarna och diverse annat som skulle göras i stallet.
Hem, bada och fixa iordning mig. Sen vart det stan och gå förbi clas ohlsson,
och köpa en laddare till min kamera som för övrigt intefukade typ. Jävla idioter.
Dom sa att den skulle funka och dom kollade t.o.m på batteriet. Kan ju vara batteriet
det är fel på också iofs. Men ändå. Får väll köpa ett nytt batteri också och se.
Behövde en laddare hur som helst (om de nu är batteriet det är fel på..)
Annars kommer jag fan varsko dom jävlarna, haha.
Har varit på utbildning i stort sett hela dagen, och haft jävligt roligt.
Och sista timmarna fick vi dra ut på golvet och köra igen.
Fick iväg ett avtal iaf, najs. Sen åkte jag hem så fort jag slutade.
Grälade med mamma en hel del och hon betedde sig som en jävla femåring.
Sen käkade vi, och jag diskade all disk och fixa, och sen tog jag ut hunden
på en långpromenad med Tanya och hade honom lös mestadels.
Han var jätteduktig. Vart en hel del lek i slutet med pinnar och så,
så det tyckte han va stört kul! :) haha.
Och nu sitter jag här, trött som ett jävla svin, med världens rygg värk
och många tankar cirkulerande i huvudet, och hunden har bäddat in sig i min säng. :)
Hoppas ni haft en händelserik och trevlig dag! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0