Sämst onsdag.

Hejsan ni som orkar läsa mina inlägg,
trots att det varit en del negativt den senaste tiden.
Och bättre blir det inte - tyvärr!
Dagens arbetsyimmar har sniglat sig fram. Varje timme har kännts som en evighet.
Har varit helt skakig i kroppen och kallsvettig. Har fått i mig ett äpple idag,
köpte en ost&skink paj på ICA imorse men ack, mådde illa och efter att ha suttit
och petat i maten i tio minuter gav jag upp och slängde skiten.
Köpte med mig weet från ICa när jag skulle åka hem,
skulle endå bada eftersom jag haft de konstiga kallsvettningarna till och från hela dagen.
Så nu sitter jag här, i min jumpsuit med mysigt lena ben, men inte ens de känns bra.
Har ont i ryggen och är allmänt degig i huvudet.
Har känslan av att jag inte kommer få någon sömn inatt.
Blir upp jävligt tidigt imorgon hur som helst.
Hästbussen som ska hämta hästarna kommer mellan 8 och 9.
Har haft sjuk ångest idag, vi ska inte ens gå in på det som hände.
Så det är tungt just nu, tyvärr. Men jag hoppas i alla fall att ni har det bra.
Varnar för deppiga hästrelaterade inlägg de kommande dagarna.
Just sayin'.
Men ni får ha det bra och hålla tummarna för att det går bra med allt imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0