Nu har dom flyttat..

Hej allihopa.
Har inte orkat blogga något idag, gick upp runt sju imorse och
åkte till stallet med mamma då hästbussen kom tidigare än beräknat.
Så har haft fullt upp hela morgonen, på alldeles för lite sömn.
SOv lite när jag kom hem, meddelade jobbet att jag inte kunde jobba.
Har bara varit hemma sedan dess och tagit det lugnt.
Slänger in bilder från idag (elr igår då klockan e 03:21)
imorgon, om jag orkar.. Men hästarna verkade trivas osv.
Orkar inte ta upp de känslomässiga nu, usch.
De får bli imorgon i ett inlägg med alla bilderna, så kan ni få
det mer detaljerat, för de som är nyfikna.
Aja, hoppas ni haft en bra Torsdag.
Tror dock jag kommer skita i att jobba Fredag med,
jag är helt slut på energi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0