Morgondagens planer..

Nej nu mina kära vänner, och randoms som läser detta,
Nu är det alls dags för mig att typ tokslockna satans fort,
klockan e ju liksom fem i halv tre på natten!
Jobbar 10.30-15.00 imorgon, utan lunch, så jag lär ju typ
rå fetta där på morgonen. Kommer ju dö annar! :o
När jag slutar kommer jag möta upp min bästaste vän
Agnes, som troligtvis landat utanför jobbet.
Vi ska shoppa satan! :D yeey!
Ska även hämta ut mina paket uppe på gränby
centrum. Ett från Fuji Direkt å ett från Nelly.com.
Åååh har beställt en så in i helvette snygg klänning
där ifrån, vet dock inte om den kommer passa, haha.
Dö svårt dedär ju, men men. Det visar sig :)
Sen kanske den inte alls är lika fin IRL som på bilden
på deras hemsida. Men de får jag veta imorgon.
De är en av sakerna jag beställt. Sen väntar jag på mitt
paket från AIK shopen också, droowl. Vill ha nu nu nu! :D
Måste STÄDA mitt rum imorgon också, fyfan. Döds städning imorrn,
kommer ta fysatan så lång tid! :( Jävla gris man är!
Shit, jag ba tok skriver, haha. Nej nu klockan halv tre, nu måste
jag sussa. Godnatt alla fina! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0