Mätt, Mättare, Mättast!

Nu är jag så mätt att jag mår illa.
Vart en promenad med hunden och sedan på hemvägen svänga
förbi pizzerian och hämta pizzorna. Så nu är jag mättare än mättast! :o
Kan förresten avslöja att filmen The little rascals som jag såg på igår, var sjukt jobbig att kolla på,
något överdriven men när man gav den en 20min så vart den faktiskt jävligt rolig! xD
En film man skulle dö av om man var riktigt påtänd, I primise u! hahaha. :D
Nu ligger hunden i min stoora säng och myser, och jag ska väll fortsätta se klart
på Odjuret. Den verkar rätt så skitdålig hittills, men men. Får ge den en stund till.
För vem vet, den kanske blir riktigt bra, trots att de är en B film. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0