LivsnjutarN

Hej allihopa! :)
Just nu sitter jag här, och har tillgång till coca cola, ben & Jerry glass,
Pringles, plopp, center, nougat OCH Maltesers! :D hahaha.
Vissa av er tänker säkert "Jävla fätzoe!" Medans andra skulle kalla det
för en riktigt livsnjutare, haha. Jag föredrar det sistnämnda.
Oj, jag glömde visst berätta att det blir pizza till middag också.. HAHA!
Tjockis svullo dag som aldrig för.. eller ? ;)
Nej men, ibland är det okej att skämma bort sig lite.
Träffade Andreas en stund när jag gick förbi ICA i årsta.
Kul att träffa det miffot, de va ju ett bra tag sen! :)
Jaja, nu har jag två filmer klara, en fängelsefilm och filmen Odjuret.
Samt så har jag filmen Hopp på nedladdning.
En riktig barnfilm! Mene haha (A) Jag är väll inte mer än 10 i sinnet ibland jag heller,
så den filmen passar mig alldeles utmärkt! :)
Hoppas ni har en trevlig Torsdag! (tror det är torsdag iaf..)
Toodels! :D ♥


Kommentarer
Adde

Jag vet inte om miffo är det rätta ordet att kalla mig vid ;)

2011-12-15 @ 21:04:25
Svar till "Adde"

Haha jo det är det absolut addepadds! :)

2011-12-15 @ 21:15:41
URL: http://psykochey.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0