Hello everybody! :)

Jag är fortfarande sjuk, men gör iallafall inte lika ont när jag hostar nu.
All förbättring är såå välkommen. haha :) Dock så har förkylningen blivit lite värre,
men de får jag väll leva med.. Får reda på senare om jag får förlängt på jobbet en månad
till eller inte. Om inte så ska jag förbi jobbet en snabbis imorgon och lämna brickan och
skriva på lite papper och så typ. Men hoppas verkligen att jag får fortsätta på ett sett,
men samtidigt så vet jag inte om jag vill sitta och ringa i telefon hela dagarna i en månad till.
Men får jag förlängt har jag inte råd att tacka nej. De är ju ett ganska välbetalt jobb liksom.
Och då kanske jag skulle hinna hitta ett nytt jobb tills februari. Men men, vi får se hur det blir! :)
Måste försöka planera lite inför nyår och så också. Och så fyller jag år om 9 dagar, haha.
Jag är alltid lika sen i planeringarna. När jag fyllde arton vart allt med planering osv klart
dagen innan, haha. Ska väll försöka va lite mer i tid denna gången! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0