Hej allihopa!

Hejsan, de va några dagar sen jag bloggade nu.
Det har redan blivit Onsdag, helt sjukt.
Har mestadels varit sjuk sen senast, sådär förkyld och febrig
så mn känner sig helt slut som artist. Har varit en sväng i Västerås,
men fick åka hem igår rätt sent. Har sovit dåligt och för mycket.
Helt fel tider, så det gör inte saken mycket bättre. Just nu sitter jag på
mitt rum, i min ljusrosa/rosa randiga jumpsuit och dricker saft. Haha.
Har precis kollat på filmen "Whisper". Den var både dålig och bra på sina sett.
Själv har jag jävligt svårt för "skräckfilmer" med barn. Usch, de är så hemskt haha.
De är nog endå dom värsta skräckfilmerna, där barnen är de onda jävlarna, usch.
Så var det i denna filmen. Men den var inte så extrem, men ganska obehaglig.
"The devil's work is childs play"
Förutom att jag är sjuk, och att många tankar och känslor snurrar
så får man väll ändå säga att det är relativt bra. Julafton, nyår och
min födelsedag närmar sig med stora steg. 24, Julafton, 31, nyår
och 7, Min födelsedag. Alltså precis en vecka mellan allt detta.
Jag hatar vintern, haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0