Heej gullisar!

Idag när jag kom hem väntade lite brev på mitt skirvbord. bland annat en avi till påsten och
ett brev om ngn försökring på jobbet elr va det va, skummläste bara lite snabbt,
Och världens sötaste brev från en av mina absolut käraste vänner, som verkligen
värmde ordentligt i hjärtat! Såna "små saker" kan verkligen få en på så sjukt gott humör!
Har varit irriterad på flera idiotiska personer idag, men orkar inte ens lägga ner någon energi på
att skriva om det här idag, då jag blivit på sååå bra humör efter brevet, som för övrigt kommer ända från Gotland!
Såhär såg det ut:
Hur jäkla gulligt som helst, eller hur? :D
Har haft utbildning idag på jobbet också, hela "förmiddagen" innan lunch.
Var sjukt intressangt och jag tror vi alla tog med oss en hel del från de timmarna.
Helt sjukt duktig var Jessica som arbetar som utbildare inom säljning!
Jag vet att det var en eller två avtal sålda på hela dan innan vi kom ut och började sälja,
Daniel sålde en vad jag vet, jag och Alexandra sålde en varsin och Jonatan sålde också en
vad jag vet. Så vi var minst 4st som sålde från utbildningsgruppen. Behöver ju inte bero på
just det, men jag tror vi alla kände oss riktigt jävla taggade på att bara gå ut å kötta efter utbildningen, haha ;)
Imorgon börjar jag 10.30, den tidigaste dagen på veckan, och slutar 19.00, skönt!
Tänk att det redan är 1 December! :o Helt jävla galet om ni frågar mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0