Hah, åh.

Ahaa, de är den personen du är. Haha, jag visste det. :)
Alla är ni lika dana. Inom en viss grupp av människor.
Haha åh, va patetiskt och äcklande! :)
De bästa är att, ingen skulle någonsin kunna säga till mig;
"Marika, du är precis som alla andra.." för det skulle vara en feeet lögn.
För, jag är absolut inte som andra. Fast visst, jag gör mina misstag,
precis som andra. Jag äter, dricker, pissar, skiter och gör mänskliga
saker. men att vara human och som alla andra är inte samma sak.
Visst, nu tänker ni säkert; "Vadå, alla är unika. vf skulle du vara speciell?"
Säger inte att jag är speciell. Bara inte som alla andra. De finns måånga
som inte är som alla andra. Men vissa människor är PRECIS som andra.
Riktiga mönster människor. De funkar på exakt samma sätt :) hahaha.
åh jag orkar inte. Jag är långt ifrån perfekt, men,
äkta tjejer är inte perfekta, och perfekta tjejer är inte äkta.
Så är det bara.
Och en sak som jag får klart för mig om och om igen, är att
man aldrig slutar förvåna sig. Aldrig.
du är en riktig äckelpåtta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0