Full rulle hela dagen

Howdy! :)
Igår la jag mig vid tio tiden typ. Men kunde inte somna, så runt åtta imorse
gav jag upp och gick upp och tog ett bad. Sen åkte jag och mamma å fixade med
mitt leg på polishuset. Samt så fanns mina nycklar där som jag tappade i oktober.
Så de va ju najs! :) Sen följde jag med mamma till gränby för hon skulle hämta ut ett
paket hon beställt från ellos, och ett spel som hon öpte till min lilla kusin i födelsedagspresent.
Sen åkte vi mitt McDonalds å käka, sen hem så hon kunde lämna ellos paketet hemma och sen
skjutsade hon mig till jobbet. :)
Jobbade som vanligt från 12.45 till 21.00. Riktigt seg dag på jobbet måste jag säga.
Tog bussen hem och käkade en god middag som bestod av spagetti och ost och skinksås.
Sen gick jag ut med Mike på hans kvällspromenad, hade honom för det mesta lös.
Sen när vi kom in värmde vi några lussebullar i micron som mamma bakat och drack
apelsinjuce till. :) gott vill jag lova!
Slängde igång filmen Hachiko - A dog's story.
Mamma kom in efter en stund och satte sig i sängen bredvid där jag låg och kollade på
filmen med mig. Kan säga att vi båda störtbölade till filmen, så sjukt jävla sorglig!
Helt sjukt att det är en helt sann berättelse. :( Usch, så sjukt fin film, sjukt fin hund!
ALLA ni MÅSTE se den!! Klart en av de bästa filmerna jag sett i mitt liv!
Den riktiga Hatchiko som fanns på riktigt:
Fil: Hachiko.JPG


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0