Försäljarprov, check!

Ja nu har jag gjort försäljarprovet! :)
Känns bra, känns som att jag lyckades pricka rätt på alla frågorna.
Men de visar sig. Får max ha två fel, men tror nog jag klara det.
Ska ha coatching senare, så hoppas på att de kommer gå lite bättre efter det.
Sen ska jag hem och färga håret, och de nya löshåret som jag hämtade ut i morse. :D
Mitt leg  hade kommit, så nu har jag det också, sååå awesome!
Men ni får se färgresultatet osv senare om det går som planerat ;) haha.
Julafton om två dagar! Shit vad tiden går fort, haha.
Man är inte lika taggad som man var när man var liten,
men de kommer ändå bli lika mysigt me jul som vanligt! :)
Ska försöka ragga med mig bästa vännen Agnes på fredag,
slutar två imorgon, så skulle vilja shoppa lite imorgon efter jobbet.
Så förhoppningsvis har hon lust att spendera pengar med mig :)
MÅSTE hitta en nyårsklänning förtusan! :D
Ha't gött!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0