..

Fan va less och besviken man ska behöva bli helatiden..
En hundrasläng i julklapp? eeh, nej tack.
och sen komma och säga
"jag tror jag blivit förkyld, å vill ju inte smitta någon.." helt jävla väck.
Jajo, säkert skit förkyld..
Tack.. verkligen..
Känns ju så jävla kul att ha köpt massa julklappar å shit
till en sådan person. Jag borde fan inte bli förvånad,
men besviken kan jag inte rå för att jag blir..
Men mellan mig och det, kommer jag aldrig komma i första hand.
så är det bara..
Suck.. Ska kolla klart på filmen å sen sova.
Orkar inte me folk som bråkar, är sura, sviker,
skriker och gnäller i min omgivning.
Jävla härlig familj man har. tjooho!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0