Dags för data rensning!

Gokväll allihopa! :)
Det har varit en riktig flummig dag på jobbet idag! Har haft svinkul!
Nu när jag slutade gick jag förbi ICA inne på kvarnen och köpte DVD-R skivor, CD-R skivor
och ett större ljus. Så nu blir det både mysigare på rummet och data rensning ikväll.
Både på filmer och bilder, har hur mycket bilder som helst som bara ligger och ta plats.
Så detta får bli en lösning tills jag orkar ta mig i kragen och köpa en extern hårddisk. :)
Så då har jag lite att pula med såhär på kvällen. Snöat har det gjort också, så nu är det
ett alldeles perfekt lager med snö ute, nu behöver det inte komma mer, enligt min mening :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0