Dagens arbete

Gick lite sådär. Fick iväg ett rörligt avtal iaf, dock till en snubbe
som haft vattenfall förut å som var en personlig återkomst som jag ringt ett par gånger.
Kände mig dock helt febrig och mådde inte alls bra, så stack hem runt åtta tiden.
Eller ja, först va jag tvungen att åka förbi Gränby C, men sen hem.
Eller, jag gick förbi liljehallen på vägen hem och köpte cigg också,
men sen gick jag hem, for real. Haha. ;) Så nu sitter jag här och
bara tar det lugnt, tycker folk är allmänt dumma i huvudet och ja,
andra trevliga tankar som cirkulerar runt i hjärnans omloppsbanor ;)
Nyår närmar sig med stoora jävla storfot's steg, och hand i hand med det
så kommer min födelsedag allt närmare, fy fan. Jag har lust att typ,
efter att ha jobbat klart denna månaden, flytta någonstans långt bort åt helvette
där ingen jävel känner en. Skulle vara så in i helvette skönt men endå hemskt på
samma gång. Haha. Jag har så fantastiska ideer i mitt huvud ibland ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0