Brr, kallt!

Heeeej! :)
Idag har jag ridit fritte en stund tidigare på dagen,
sen åkte jag hem. En stund senare gick jag till årsta och träffade
mina underbara vänner Eken och Micke, som lyckades få mig på bättre humör.
Sen gick jag förbi ICA och köpte 2 tidningar och maltesers. Väl hemma la jag mig
i ett varmt skumbad och läste en av tidningarna med mindre intresse medans jag
låg och mumsade på maltesers'erna. Halvmysigt faktiskt. Nu sitter jag här och
har dödande ont i ryggen och lyssnar på musik. Coca cola investerade jag också på vägen
hem från stallet, så de smuttar jag lite på emellanåt också. Och sniffar i mig den
goda lukten av min nya perfym, haha.  ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0