Tatuering!

Hej alla goa å glada!

Just nu sitter jag i mitt mörka rum, lyssnar på
Bhörn Afzelius med låten tusen bitar. Den e så
fruktansvärt fin! Har mitt dö snygga natt-linne,
som faktikst bara e ett vanligt linne på mig,
blått me vita stjärnor, hihi. Är en pyjamas
egentligen, men shortsen har jag tappat bort :'c
I vilket fall som helst så har jag befunnit
mig i stockholm de senaste dagarna, hos Jimmie.
Och idag så fick Uffe den äran att sätta de första
bläcket i min kropp. Han har nyligen köpt en
tatueringsmaskin å ska börja tatuera igen,
så jag ställde upp på att vara försökskanin så
han får öva lite :) Vart nå typ kinesiska(?)
tecken, som betyder Rebell. Haha, man e ju
en liten rebell så de passar ju utmärkt.
Den skönheten sitter på mitt högra ben på
utsidan, elr hur jag nu ska beskriva det.
Den är inte klar än, han ska fylla i den
och då också dra linjerna där han råkade
missa små snuttar här och där.
men jag e toknöjd! :)

Bild på min stolthet, haha:



Och dessutom tror jag saker mellan mig å Jimmie
kommer funka tillslut. Vi är "vänner" nu. Elr rättare
sagt inte tillsammans. Men vi får se hur saker blir.
Men de är den människan jag älskar från djupet
av mitt hjärta, så man får hoppas att våra vägar
är meningen att korsas och föras samman.
Om inte, well. Då vill jag endå aldrig släppa den
människan, troligtvis. Beroende på vad som sker.
men han kommer alltid ha en del av mitt hjärta
som alltid kommer slå för honom, för oss och
det vi en gång hade. <3


Jaja nu har jag inget mer att skriva just nu.
men ha de bäst så höras vi, puss & kram, skumbanan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0