Moppe roadtrip från Uppsala till Stockholm.

Jag och Tanya hookade igår, vi fick inte tag i
någon alkohol, så vi bestämde oss för att ta moppen till
stockholm. Vi körde på massa innevägar hela vägen till
sollentuna. HAHA Tanyas bästa fråga till en igår när
vi snurrade runt i Märsta; "Ursäkta! vart e vi?!"
Haha, fyfan va jag dog av skratt. Vi körde fel 3
gånger allt som allt, men nog hittade vi dit - och hem.
Bästa var ju att vi från Sollentuna tog pendeln till
Årstaberg, där Jimmie hämtade oss. Sen va vi där
någon timme och sedan skjutsade han oss till
Sollentuna när det var dags för hemfärd.
De visade sig att jag hade glömt nycklarna
i moppen men den stod kvar, haha.
Vi hade med oss några skitäckliga mackor med
bara smör på som vi tryckte i oss. Samt två
brownies som vi köpte på schell. Allt som allt
drog de EN fulltank på moppen fram och tillbaka.
Det är ju ganska magiskt egentligen? hahaha.
Vi hade tyvärr ingen kamera så vi kunde fota
under resans gång. men de va nog lika bra det.
De regnade ju endå typ 89% av tiden vi satt
på dendär jävla moppen, och de va ju några timmar.
Ont i ärslet fick man så in i helvette vill jag lova.
Jag vet inte om vi gör om dehär någon gång.
I så fall någon dag när det inte regnar.
Såhär snygga var vi när vi kom hem,
efter att ha suttit på moppen på hemvägen
i minst två timmar;

Tanya, helt jävla dyngsur, haha.

Genomblöta flickor.

Fyfan, jag hade typ utsmetad mascara i hela ansiktet. Elr ja,
de som fanns kvar efter hemfärden. hahaha.

Stiligt värre.

Sen när vi äntligen hade fått på oss torra kläder och
hängt upp alla genomblöta kläder som man verkligen
kunde vrida ur en jävla massa vatten ur, gjorde vi
varm chocklad och rostmackor med jordgubbssylt
och apelsinmarmelad. Mums!
Tanya slaggade här inatt, och jag kan lova att de va
två döds trötta tjejer som slockande jävligt fort inatt.
Ja jävlar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0