Lekt i skogen.

Heej knasbubblor! :D
Idag har jag sprungit (okej, gått) i en skog tillsammans
men alla ettor, dock indelade klassvis i olika grupper.
Jag fick gå med Marcus och Morgan från min klass.
De gick väll lite sådär typ, haha. Det var en sträcka på
3km som vi skulle gå. Från Eda till Fjällnora.
På den sträckan fanns 10 stationer med olika uppgifter
vi skulle göra.
Vid station ett skulle vi riva en tidning till en så lång
remsa som möjligt. (min gick av)..
Vid en annan station skulle vi få ett matte tal,
men där man va tvungen att använda huvudet
också. Jag gav svaret 12, de rätta svaret skulle vara 6.
(jag skyllde på att jag egentligen är blond...)
Och vid en station skulle man köra blindbock och dra en nyckel igenom ett snöre
som gick kors och tvärs. DÄR använde jag huvudet. BOKSTAVLIGEN.
Rakt in i en skylt.. hahaha.
Har haft väldigt kul idag i alla fall, och vi i klassen som va där har
börjat lära känna varandra bättre. :) Så de e ju superbra.
Trevliga allihopa :)
Sen när vi kom fram till fjällnora serverades de
hamburgare och saft. Uppskattat!
Dock började det åska och regna som fasen
och blixtra en stund. Spelade kubb med
Jesper och några fler. Jag höll på att slänga
en av pinnarna rakt på en lärare. (flera gånger..)
Haha. Så nog har man känt sig smidig idag
alltid, haha.
Och nu har jag precis slängt i mig lite käk.
Är helt sjukt trött så funderar på att lägga mig
å glo på en film eller något. vi får se. :)
Hoppas eran dag har varit bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0