Inlägg såhär mitt i natten..

Sådär såg jag ut strax innan jag lämnade denna håla
till lägenhet igår och begav mig mot stationen för att åka
till Stockholm och träffa My. Mycket trevligt, hade inte träffat
henne på typ nästan ett år eller något. Sjukt längesen!
Sedan åkte jag till VH där Uffe mötte mig och sedan tog vi
bussen hem till honom där hans Flickvän Sandra fixade
inför att gadda min pojke. Efter att Jimmies tatuering va klar
fick Uffe göra klart tatueringen han gjort på mig för att öva,
de japanska tecknen på mitt ben. Vart ju helt awesome.
BTW så va de en asgammal gubbe på centralen i sthlm som
raggade på mig, och han hade en dotter i samma ålder!!!
Hur jävla snuskigt är inte det?! :o jag lyckas alltid stöta på
så sjuka människor i sthlm. 5 minuter senare kom en lång
mörkhyad man fram till mig och fråga om en cigg, sen ville
han tydligen bjuda ut mig å grejer :S jag med min engelska liksom.
Men jag fick honom att fatta att ja hade pojkvän och inte
var sådär fantastiskt intresserad av att gå ut med honom.
Så han gick. Haha. Men jag var faktiskt trevlig. (a)
Kom hem nu ikväll från Sthlm. Har hunnit träffa Tanya
som följde med mig ut till stallet en snabbis, och Emilia
när jag skjutsade Tanya för att möta henne, men de slutade
med att jag skjutsade dom till affären så de skulle hinna dit
innan de stängde. Sen ko jag hem, och käkade tacos.
Sen drog jag ut och träffade Eken och Adde. Sedan kom
Micke också. Så vi gler runt lite i hand bil och satt
utanför kristallen och snackade och rökte och pratade massa
gamla minnen. Trevlig kväll! :)
Dags att lägga sig snart så man orkar upp till
skolan imorgon känner jag. Godnatt på er! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0