Igår: Fredagsmys. Idag: Home alone.

På bild: jag å min mysdress som jag köpte igår, dödsmysig!

Igår bestämde sig jag och  Tanya för att ha myskväll.
Så vi köpte godis, ostbollar, nutella, chockladpudding,
läsk, energidryvk, glass, U name it. Haha. Och hyrde
tre filmer. (: Mycket trevlig kväll/natt. Efter att vi hade sett
den första av filmerna, "Trassel", så gick vi ut och träffa
Micke och Eken i Fylle i årsta en stund :) Sen rörde vi oss
tillbaka och såg på de andra två, den andra hackade sönder
och den tredje filmen somnade vi till. Vaknade strax efter
sex på morgonen i soffan. Då hade Tanya dragit. Gick och
la mig i sängen och ställde en väckarklocka på tolv.
Så när den ringde gick jag upp, borstade tänderna och
tog mitt pencilin. Ojuse, måste göra rent mitt sydda sår.
Idag blir jag ensam hemma, så vi får se vad som händer.
Ha de gött å simma lugnt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0