Godmorgon.

Låg vaken långt in på småtimmarna på morgonen.
Hade så fruktansvärt ont. La mig ändå väldigt tidigt,
men låg vaken till säkert fem tiden på morgonen innan
jag kunde somna. Hade morgonfodringen så vart inte
,ånga timmars sömn. Tar ett tag för mig att komma upp ur
sängen och att klä på mig. Mina armar för så jäkla ont på morgonen.
Tog pencilinet, borstade tänderna och sedan åkte jag och tog ut
pengar, åkte till stallet och gav hästarna mat och släppte ut dom.
Sen åkte jag å köpte en ny lur. Och ja, nu är jag hemma igen.
Ska snart ut till stallet eftersom hästarna ska skos. Eller så gör
morsan de och får pengarna av mig. Har redan lyckas gjort av med 3300+
idag. De kostar att ha hästar. -.-
Får förhoppningsvis träffa Johanna idag, de var längesen nu. :/
Jag vill ha alkohol.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0