Det blev ett helvette med ambulans och polis.

Innan du dömer mig; ta på dig mina skor och gå samma vägar som jag gått.

Åkte in till snuthuset inatt. Fick va i en fyllecell några timmar.
Sedan bar de av till akuten för att sy armen som såg ut såhär;
Bilden fotade jag från morsans mobil. Syns inte så bra men de är ett öppet
köttsår. Fick sy med 4-5stygn. Har mindra och större jack på hela jävla armen
och knogarna är svullna och ser förjävliga ut. Panikångestattack på häktet,
försökte skalla, slå och göra allt för att krossa fönstret för att komma ut,
de gick lite sådär. Polisjäveln va dum i huvudet, slog ner mig på backen
och drog på handklovar. Han va så fucking jävla reetarded. Han ska fan
inte vara polis. Vilket han fick höra. Ambulansmännen ville att jag
skulle sy. men jag va väll för agressiv, så snuten plocka mig å Tanya.
Så kan de gå om man dricker sprit på en tisdag..
Idag gick vi samma väg som vi gick igår för att leta efter min mobil.
Fyfan, de va skitmycket blod på räcket vid bilvägen och bloddropper i typ
en kilometer. mumsigt.. Idag har man fett ont i hela kroppen, en
fet ångest och en öl i handen. Kanske inte de smartaste när man går på
750mg pencillin men vafan. Åt helvette med det.
Just nu orkar jag bara inte..
Men att lönen kommer in imorrn och ligger på över 9 tusen e ju inte
helt fel. Får betala mina räkningar och hela skoningen själv.
Skoningen ligger på 1600kr. de e ju jävligt kul.. men hästarna
måste skos, så äre.. Fyfan va less jag e på dehär skitlivet just nu. usch.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0