- Träningsdags!

18.30 Drar jag och min skönaböna Johanna till Friskis&Svettis för en härlig workout :)
Har saknat att gymma. Så funderar på att köpa gymkort idag när vi endå ska dit.
Skulle va najs att komma igång igen. Vet dock att när jag väl kommer in i träningen
så tränar jag som en jäva dåre. Som förra vintern, gick ner 8kg på 3 veckor.
Ska försöka ta de lite lugnare nu om jag ska köpa gymkort. Vill inte vara som ngn
träningsnarkoman liksom. Och de som e så jäkla bra med att gymma e ju
att man får finare kropp (dock inte därför jag tränar egebntligen)
utan för att man mår så sjukr jävla mycket bättre både fysiskt och psykiskt.
Dessutom är det ett av de bästa sätten att rensa tankarna på, enligt mig.
Och man kan gymma med en eller flera kompisar, så de kan även vara en
"aktivitet" man gör tillsammans. Finns mycket bra som träningen ger.

Så nu står jag mellan valen att köpa gymkort idag eller att köra paintball i helgen/gå ut i helgen.
Har egentligen inte råd att lägga pengarna på gymkort just nu, men jag får ta mig råd ändå.
Får inte pengar försen den 25te och så är det ju det där att man är rökare. *suck*
Dyrt skit att ålla på med det där. Åå de e förresten också en bra grej med att gymma,
jag röker inte alls lika mycket när jag tränar regelbundet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0