- Time to sleep



Dags att lägga sig och försöka sova nu känner jag. Ska ju som sagt jobba 12 timmar imorgon.
Min dag idag har bestått av jobb, 09.00 till 18.00. Käkade och sen drog jag ut och sparkade lite boll
Med Pontus och Addepadde. De va kul :) Förutom att jag helt tappat min feeling för spelet. jag suger verkligen!
haha känns inte helt okej faktiskt. Meen meen. Funderar på om man kanske ska ta hål i tungan sen när lönen kommer om jag kommer ha råd med det efter jag betalat massa räkningar plus alla skulder. Hmm, återstår att se helt enkelt! :)

Nu är de nog bäst att jag lägger mig, så kaanske jag kan somna runt tolv-ett tiden, om jag har tur.
Det suuuger att ha sömn problem!

Gonatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0