- Söndagsmys

Jag kan börja med att avslöja att det vart utgång igår.
Och självklart vart det inte så speciellt lugnt heller haha.
Jag tappade bort min mobil, som någon gav till Adde sen som va med mig ut.
I övrigt så var "100% PARTY" på fame ingen vidare höjdare.
De va kul att träffa folk man kände och så, men de är mer nice när de är
"original fame", haha. Agnes va också med oss när hon väl kom dit :)
Men i det stora hela var det faktikst en mycket rolig kväll!

Och just nu sitter jag ute i Skeve och myser i värmen med ostbågar och Tropisk juice,
hur gott som helt ju.  Ska snart ut och ta en cigg täkte jag. Mycker mer än så
har jag inte planerat för kvällen. Kommer antagligen va vaken långt in på småtimmarna
som vanligt. Men det återstår att se..
Har varit hur skönt väder  som helst idag, de gillas!
Tog en suupermysig ridtur på pållen på eftermiddagen. Hur awesome som helst! :)
Känns som att sommaren allt närmare, längtar så!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0