- Såhär på morgonkvisten..

Godmorgon alla goa och glada, zombies och ni som vaknat på fel sida av vårtsvinet! 
Jag sov inte alls bra inatt. Är hur trött som helst och hungrig. Ska slänga imop lite frulle
om en stund om jag orkar. Måste ändra mina tider på dygnet känner jag. Eller snarare
mina vanor som inte alls håller den "tidsramen" som de borde göra. *gäsp*
Har lite träningsverk i magen efter gårdagen på gymmet, sweet!
Kör på hemma mys stilen idag, gråa harem-mjukisar, vitt linne å grå kofta, osminkad och flätat hår. 
"SOMETIMES YOU HAVE TO FORGET WHAT YOU WANT,
TO REMEMBER WHAT YOU DESERVE"

- Mycket bra citat! värt en liten tankeställare !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0