- På Gränby Centrum med Agnes

Fick spendera många timmar idag med min favorit chey, hur awesome som hellst!
Vi e så sjukt flummiga och har alltid lika kul när vi ses, sånna vänner e guldvärda.
Idag hittade vi på lite bus på Gränby C. Agnes shoppade lite, medans en annan som e
pank hust nu försökte komma med goda smakråd :)
denna dagen blev hur gååård som helst!  (Bara Agnes som fattar! haha) 

Vi fotade lite på vägen tillbaka, samt så tog jag kort på lite stuff's jag testade i olika affärer.
Men nu har vi gått skilda vägar för denna gången. Men jag hoppas vi ses snart igen mitt hjärta ,
YOU
BESTFRIEND!
Ååå såklart lite pic's!

En ganska söt blommig "klänning" från Vero Moda.
Svart linne i spets med dragkedja i ryggen.
å en jäävla "jacka"
Vårtecken finns lite överallt just nu, så härligt! :)
En fågel som satt i et träd
Världens finaste chey å världens bästa vän! :D
Tack för en riktigt gård dag mitt hjärta! :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0