- Madhouse.

Dagen igår va bra, men kvällen vart inte riktigt lika lyckad..
De va ett riktigt jävla dårhus här igår, behöver inte gå in mer i detalj än så.
Fick iaf sova hos snälla Adde, tack för att du ställde upp vännen! ♥

Nu ska jag kolla om ja kan kirra bärs till farsan haha, sen ska jag ta ett
baaaad och sen får man ju se vad som händer. E sugen på öl, så lutar åt det hållet.
Typ ut å sätta sig nånstans å knäppa några kalla i solen, sweet! :)
Åå jag vet att bilden e typ kind of fjortis, men jag kände för att slänga upp en ful bild. 
Man e ju ändå kind of mongolojd så vaafaaan. (a' haha.
HA EN BRA JÄVLA SÖNDAG UNGJÄVLAR! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0