- Jobb jobb jobb..

Har jobbat och slitit idag. Jobbade från 09.00 till 18.00
Igår jobbade jag från 09.00 till 19.00, fick sluta två timmar tidigare vilket var väldigt skönt,
var hur trött som helst hela dagen. Idag kände jag mig däremot väldigt pigg hela dagen i princip.
Fast att jag kom hem runt ett inatt och somnade runt en halvtimme senare.
Ska jobba imorgon också, samma tider som idag och i måndags. Sen jävlar har jag lov jag också, sweet!
Har träffat Addepadde en stund idag. :)  Sen träffade jag Evelina också. ^^ De va kul att träffa henne, längesen nu!
Lär inte hända så mycket mer idag, ska väll försöka gå och lägga mig i skaplig tid ikväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0