- Goodmorning !

Godmorgon!
Blev så att jag cyklade in till Salabacke igår. Skulle egentligen ha sparkat lite boll med Eken å Adde,
men dom var i Slavsta just när jag skulle cykla in så de tog ganska lång tid innan de skulle tillbaks till Årsta igen.
Så jag cyklade först till Nathalie och Patric och tog en cigg utanför deras port med Natha och snackade lite.
Hon frågade om jag hade sett Jackass 3D, vilket jag inte hade. Så jag smsade johan å frågade om han hade den,
vilket han hade. Så efter att ha sagt hejdå till min skönaböna cyklade jag hem till Johan och så slog vi på Jackass filmen. Den var sjukt rolig, skrattade typ hela tiden! Så för er som inte sett den; se den!
Johan va trött så han la sig en stund efter att filmen va slut. Jag låg och kollade på massa olika skumma program innan jag också la mig till rätta för att sova. Jag somnade typ direkt och vaknade av alarmet på mobilen imorse.
Så efter att ha snoozat i typ 1h orkade jag äntligen resa mig för att ta cykeln å cyckla till stallet.

Det var motvind i princip hela vägen, hur drygt som helst! Och jag började redan bli sen så jag trampade på som en dåre. Hade typ blodsmak i munnen när jag va framme haha. Men grabbarna vart så glada så när dom fick sin frukost och fick komma ut i hagen. :)

Men vädret idag ligger på de på plus och minus tycker jag, de e inte kallt, så det är väll bra. Men synd att inte solen får titta fram idag igen. Hoppas vi slipper regn idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0