- Goodmorning sunshine!

Jätte fint väder ute, de gillas gillas gillas!
Vet inte riktigt vad man ska hitta på idag, några ideas ?
Ska över t Juuhan igen om en stund.
Ska erövra hans balkong så fort det blir sol på den.
Och öl vill jag ha också, och massor med cigg.
Eller, massor med öl och cigg! sweeet!
Nej men idag kommer det nog bli en lugn men trevlig dag,
får man ju hoppas på i alla fall. Jag har lust att göra något
gaalet, något som typ bara jag skulle lyckas med haha.

Men nu ska jag dra vidare å bara chilla galet, så ha det.        Peace!


Kommentarer
gååååååård

tycker onekligen du ska gå ut ikv! då kan det inte bli annat än galet för dig ehehehehehehehehehehehe xD Jag ska ut så vi kanske ses i dimman :D <3

2011-04-23 @ 14:56:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0