- "Godmorgon"

Vaknade imorse av att de dunkade musik i öronen, och insåg då att jag åter igen
måste ha somnat med Ipoden i högsta hugg. Sedan ringde mamma för att se om jag var vaken.
Klädde på mig och gick ner till stallet och gav Fritte och Zebulon deras morgon mat, betfor med korncross.
Sen slängde jag ut dom i hagen med hö och sen mockade jag åt Fritte, fyllde på höpåsarna och sopade stallgången.
Sen när jag var klar tog jag en välförtjänt cigg och vandrade upp till huset, och nu sitter jag här och skriver
och lyssnar på musik. Ska väll slänga ihop något att käka snart. 
Ska eventuellt gymma med Johanna idag, blir nog bra det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0