- Galen dag

Howdy!

Idag vaknade jag hos johan, som jag deckad hos efter en lite för galen natt på Bullit och Terassen
med Adde, Payman, Pontus och Edwin. Agnes var också med ett tag men sen stack hon hem.


Gårdagens outfit.




Vaknade och var helt målad i ansiktet, dessutom hade johan rakat bort mitt vänstra ögonbryn..
Jag säger då de, Johan hade två polare hemma, Angeria och Kotten som inte heller va oskyldiga i det hela.
Dom hade dessutom filmat och tagit kort på deras mindre lyckade makeover, haha.
Här nednför kan ni se två bilder från min makeover..


en glad angeria med en penna i handen, å jag som ligger vacker deckad.
där hade jag iaf mitt ögonbryn kvar... haha

Mådde inte bra på förmiddagen/dagen/eftermiddagen. usch.
Framåt kvällen började jag må bättre iaf. Va me Adde en stund.
Annarshar jag varit hemma och spelat Yatzy med morsan och käkat lite.
(kyckling med bearne sås) haha. Riktigt fattigt såg de ut på tallriken,
men vi pallade nt fixa ngt annat haha.

Nu ska jag fixa iordning chockladglass med jordgubbar :* mums!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0