- Efter träningen..

Har kommit hem från gymmet ganska så precis.
Har ätit middag som bestod av kycklingsallad och äppeljuice.
Gymmade med Johanna och Agnes, som också hookade för en workout! :)
Är sjukt trött, har sovit rätt några timmar senaste nätterna.
Vi gymmade i lite mer än en timme tror jag.
Började med att springa, sen körde jag sittande benpräss,
omg va jobbigt de va att göra 10x5 på 80-90kg ;o haha.
Sen körde jag och johanna lite spinning. Sen körde jag ngn
maskin som jag inte vet va den heter, men man tränar magen med den.
Är nöjd efter dagens träningspass iaf :)

Och guess what, jag köpte årskort! :) Så nu jävlar kommer det bli en hel del tid på gymmet framöver!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0